Nytt nummer: 0760461090 för er som inte vet!

Nu har jag och Elin precis kollat film. Vi har inte gjort nått mer för klockan har gått så fort och så måste jag läsa klart min bok och hon måste skriva klart sin bokredovisning... Skola är inte kul alltså! Jag läste lite i boken förut så nu har jag inte så mycket kvar! Hoppas bara jag kommer ihåg vad boken handlar om, det känns bara som om jag har läst och sen har det gått in genom ena örat och ut genom det andra tyyp. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa! Ikväll är det en annan del av köping som man inte får missa! :) hahaa, alla dom där är så j*vla roliga! Men nu ska jag lääääsa hela natten långpuuuuss och kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0