Meeeeeeer snö :(

Neeej nu får det snart räcka! Jag tycker vi har tillräckligt med snö redan, och så kommer det mer!:o Efter skolan gick jag, Daniela och Sara ner på stan. Vi köpte godis och lite annat... Sen gick Sara hem till sin pappa och jag och Daniela gick hem till henne. Vi kolla på Ghost Wispers (stavning) Och sen började klockan närma sig fyra och jag började gå hemåt för fem skulle jag va i hallen. Som tur va fick jag skjuts dit och hem. Träna barnen gick bra men sen kom det inga till träningen eftersom att alla 94:or är och dansar så va vi inte så många. Så då åkte jag hem. Nu har jag ätit och sitter framför datan och ska bara chilla! Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0