måndaaaag

Idag var det tandläkar besök som gällde! Va inte så jätte nervös innan, och det gjorde inte så ont så det va ju bra! Nu har jag iallafall tandställning, fast inte räls utan det blir det i sommar... "/ hahaa Tänk hur det kommer se ut. omg säger jag bara! Jajaa, efter skolan gick jag,Emma och Daniela ner på stan. Vi köpte lite saker, sedan gick vi till coop eller vad det heter och köpte fika,, sen gick vi hem tlll Daniela och fikade. Mycket trevligt! Mamma kom och hämtade mig sen var det bara att åka ner till hallen och träna barnen! Just nu har jag jätte ont i munnen så vi får väl se hur det är imorn när jag vaknar :o ajajj! Har som sår på tungan av den j*vla grejen! Inte kul asså! Nu på kvällen har jag fixat mina naglar också, vi får väl se hur länge det sitter kvar. (lösnaglar) Imorn har vi både musik och idrott och sen har jag träning på kvällen så... :) lägger in lite bilder från dagen köp, och btw hårfärgen är till mitt löshår! puuuss



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0