Konfirmation

Idag har vi vart på konfirmation! Dit kom också Madde, vi pratade om hemligheter idag tror jag. Det är som vanligt dom snackar om någonting men man fattar ingenting! HAAHA Snart ska vi också ha konfirmations läger, eller ja det är bara över en lördag på dagen, men ändå. Jag tror det va mellan Nyköping och Oxelösund det låg dit vi skulle. I mars ska vi också på läger, men det är över en helg typ tror jag. Ajaa vi får se, hoppas bara att det blir lika kul som det förra:p Ligga uppe hela natten! HAHAA! anyway. Innan konfirmationen gick vi och åt på McDonald´s, eller ja Linnea och jag tog varsin hamburgare! MUMS! Idag har vi haft slöjd också, en och en halv timme sitter man och ska sticka! Lite jobbigt men jag har kommit ganska långt nu! :) Neej nu ska jag kolla Andra Avenyn! DET ÄR BÄÄÄST! Seeeyaah!



Kommentarer
Postat av: sara

sötnos!

2010-02-22 @ 11:09:53
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Kul med konfa :D

2010-02-22 @ 11:25:42
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: bj

HJÄLP MIG!

Gå in på min blogg, och ge mig tips om vad jag ska köpa till min bvän. TACK :)!

2010-02-22 @ 11:33:24
URL: http://impoveme.se/bj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0