Hemma hos pappa

Sitter just nu hemma hos pappa med Maggan. Pappa är ute och åker men kommer snart hem. Då ska vi väl äta och sen blir det plugg och bara chilla ikväll. Idag har det snöat och gör det fortfarande tror jag. Idag glömde jag ta med min stickning på slöjden så nu har jag börjat göra ett örngott. Det blir rosa och sen ska man brodera eller vad det heter, vet inte riktigt vad jag ska brodera än med det blir väl typ sitt namn eller nått. Sen har det inte hänt något speciellt i skolan idag. Efter skolan gick jag hem, packade en väska och sen kom pappa och hämtade mig. Vi åkte och handlade och sen åkte han. Ikväll är det inte Andra Avenyn för j*ävla os är i stället! Ajaa får väl stå ut med det för idag. Men nu måste jag plugga lite till no provet på fredag. Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0