God Morgon!

Vaknade ungefär halv nio, gick upp och gjorde frukost och gick och la mig i sängen igen... När jag vaknade hade jag också lite tränings verk i armarna. Men det börjar gå över lite nu...
Imorse när mamma och Mats gick till jobbet var det ungefär -23 grader ute :o och nu när jag kolla för ett tag sen var det -19 grader! Kallt eller vad! Så nu blir det till att klä på sig ordentligt! Ikväll kom jag på att jag också ska träna barnen vid fem, så det måste jag komma ihåg! Men nu måste jag snart börja fixa mig, ska ju som sagt till Daniela klockan tolv! Seeuu!


Jag saknar sports camp!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ska åka på gymnastik i år :D:D:D

2010-04-28 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0