allahjärtansdag <3

Nu har jag precis tagit mig hem från Ebba. Vi somna typ vid ett kanske och vaknade vid tio tror jag klockan va. Nu ska jag äta något och sen blir det en lååång dusch! Sen ska jag fixa mig och åka till momor som fyller år idag!  Idag var det också ett år sedan mamma och Mats förlovade sig för er som ville veta! HAHAA Senare kanske det kommer hit lite folk, vi får se... Skulle kanske gått på Madam under jorden med Elin idag eller vad det heter men jag hinner inte för jag måste plugga också!:o Har muntlig bokredovisning imorn och jag har typ halva boken kvar! Lyckat säger jag bara! Så sen blir det till att läsa... Men nu ska jag ta något att äta, pöööss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0