NORRKÖPING

Idag va jag och Madicken i norrköping och shooopa. Det va skojigt men jobbigt i benen. Vi va där tolv till halv sju, det blev lite kläder och en väska. Nu är pengarna slut, nej men nästan.
Jag sov hos henne igår. Vi va nere på duve och kolla lite fotboll och sen va vi hos moa ett tag. Imorse gick vi upp vid nio och åkte till stallet. Sen till nööörrköping...
Nu sitter vi hemma hos mig och kollar film på tvn, sen ska iaf jag sovaa, för jag är trött!
Imorgon vet jag inte vad som händer meeeen, PUUSS!

Madiiicken och jag i sommmmras!


Kommentarer
Postat av: madicken

MEEEEEN hahahha snygg tjej hej! fyfan vad fuuuul :D

2010-12-30 @ 16:57:39
Postat av: jaag

SÅÅÅ SNYYGG!<3

2010-12-30 @ 17:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0