"försenat inlägg"

Sitter just nu hemma hos pappa som jag har gjort ungefär hela dagen. Förutom att vi va i skogen med Maggan ett tag, handla lite gott och blandat på ica och hyrde två filmer som vi har kollat på idag. De va nämligen så att jag lovade pappa igår att jag skulle va hemma hela dagen idag, och jag klarade de! Har nämligen inte sovit hemma på hela påsklovet och sen åker jag ju till Sälen på söndag och är borta en vecka så... Men de va faktiskt inte så farligt att bara ligga och ta det lugnt en dag! riktigt skönt faktiskt!
Igår va vi hemma hos Anton skoog (blomman,marcus,olle,rasmus,elin,daniela och linnéa om de ska va exakt) det va riktigt trevligt! Pappa kom lite senare då och hämtade mig, daniela och linnéa. Då skjutsade vi hem linnéa och daniela som skulle sova hos daniela, sen åkte jag hem till pappa och sov.

som ni kanske märkte så skulle de här inlägget igentligen ha lagts ut igår men datorn lagga och sen gick det inte att logga in på blogg.se igen så jag lägger ut de nu för jag orkar inte skriva om... kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0