@ tanjas place

Sitter just nu hemma hos Tanja och vi ska snart ta bussen ner till duve. Det ska bli så kul där nere, eller inte!
Lite om helgen, ja i fredags så åkte jag till Madde i Nyköping. Vi hade skoj va ute och träffa lite folk och sen på lördagen tog jag bussen in till stan vid två kanske. Sen väl hemm aså gick jag på stan med min käre vän Tanja. Vi kollade bara runt lite och åt på mc. Sen åkte jag hem och vid fem så åkte jag till Emma där vi spendenderade kvällen... Där va Daniela, och under kvällen kom Olle, Anton och Elin. Sen sov jag kvar hos Emma. Mycket trevligt! Ja det va lite kort om helgen...! Nu ska jag och Tanja förbereda oss för den hemska uppvisningen! PUUSS!






lite snygga bildeer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0