Sometimes

Idag har det vart skit väder hela dagen! Jag blir så trött och tråkig av sånt väder, men nu har jag iaf snart klarat mig av dagen. Det va oxå konfirmation idag och det gjorde ju inte direkt saken bättre för i all regnblandad snö skulle vi ta oss på våra cyklar först till mc och sen till norr! kulkul vad de! Sen kollade vi med Elins mamma om hon kunde komma och hämta oss men det kunde hon inte så det va bara att hoppa på cykeln och ta sig hem när det va slut. Eller ja vi hoppade över kyrkan för jag orka inte och var/är tvungen att plugga... Sen har jag bara duschat, ätit och pluggat och nu ska jag fortsätta med de! PUUSS 

Läxor:
-Läsa ut en bok tills imorn som jag inte änns har börjat på
-Plugga på engelska prov till imorn
-Plugga till NO prov till fredag

för er som ville vet!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0