promenad i solen

Nu har jag precis gått en långpromenad med Maggan. Jag ska va hundvakt med Daniela ikväll så jag va tvungen att gå hem till mamma och hämta lite saker och då tog jag med mig Maggan.
Tidigare idag så gick jag först ner på stan efter skolan med Daniela för hon skulle köpa en jacka, sen gick vi hem till henne och kolla lite tv. Sen ringer pappa och frågar om jag vill följa med honom typ till Flen och sen äta, och jag har ju vart borta en vecka så jag följde med... Sen på vägen hem så stanna vi vid Elgiganten och köpte ett stort USB minne till alla mina bilder. På minnet kunde man typ lägga in minst trettio tusen bilder sa han i affären så det får väl räcka ett tag. Nu ska jag fixa lite med det och sen kommer väl Daniela efter ett tag och håller mig sällskap! Hoppas alla får en trevlig kväll! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0