mot Linnéa...!

Idag så gick jag ner med Ebba och Ola till duve. Först kom Ebba till mig vid halv två sen gick vi och möte Ola. Sen tog vi cyklarna ner till duve. Där kolla vi innebandy, sen åkte vi hem till Ola och kolla på en dvd från när han gick i sexan! HAHAH de va skooj! :D Sen åkte vi ner med dom andra killarna till duve och kolla på finalen. Det gick bra och dom vann! GRATTIS! Sen gick vi hemåt, fast vi stod typ i en timma och prata. Det har vart riktigt varmt och soligt väder idag oxå! Men sen nu mot kvällen blev det lite kallt. Senare ska jag och Linnéa till Daniela där vi ska spendera natten. Trevligt! Sen imorn tror jag vi skulle va med några...pusssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0